המדריך האירופאי למתקפת טרור: "תברחו, אל תתחזו למתים!"

דוד לזר 3 Comment on המדריך האירופאי למתקפת טרור: "תברחו, אל תתחזו למתים!"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צרפת החלה להסתגל בימים האחרונים לתקופה החדשה של טרור בתוך הבית. הפחדים והחששות הם מנת חלקם של הצרפתיים, שבורחים מקול אזעקה ונמלטים מכל לחישה.

אבל לא רק בצרפת, בכל מדינות אירופה הגבירות את האבטחה והנחיות חדשות לתושבים פורסמו – כיצד לנהוג בעת מתקפת טרור. על פי מדריך חדש שפורסם על ידי המטה ללוחמה בטרור בבריטניה עולה כי בעת פיגוע – אין להתחזות למתים, אלא לברוח ולהסתתר.

במדריך שנפרש על פני ארבעה עמודים נכתב כי "וודא שאתה יכול לברוח מבלי להיפגע, שכנע אחרים לברוח עמך, השאר את חפציך מאחור", בניגוד לאלו שסבורים כי עדיף להראות פני מתים.

כמו"כ, מסיע המדריך המקיף, כי מעבר לאופציית הבריחה ניתן להסתתר מעין המחבל, וכי יש לזכור כי "יציאה מטווח הראייה של התוקף, לא מבטיחה הגנה". על הקורבן להסתתר מאחורי קיר לבנים או קיר יציב וחזק, שכן כדורים יכולים לחדור זכוכית, לבנים, עצים ומתכת, נכתב במדריך.

לאחר ההגעה למסתור, יש לשמור על שקט, להשתיק את המכשיר הנייד ולבצע את השלב האחרון: יצירת קשר עם מוקד חירום, "ספק פרטים על המיקום, ספק הכוונה למיקום החשודים, תאר את מראה החשודים ורק לאחר מכן דווח אם יש בני ערובה או פצועים", מפרט המדריך.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    למה לברוח שיתחזו למתים וימותו באמת.